Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
3 uur geleden


6 opmerkingen:
Wat een prachtig kleurig kaartje met een hele leuke vogelstempel erop...SCHITTEREND!!!
veel plezier op de beurs morgen
groetjes en een fijn weekend
Rosina
Mooi gemaakt.
Veel plezier morgen.
Groetjes Jackelien
hij is leuk ! mooie, frisse kleurtjes, geslaagd kaartje dus
liefs, martina
x
Prachtige kaart Chantal !
Heel mooie stempel die vogel !
Liefs
Margo
Superlief kaartje in mooie kleuren, gave achtergrond ook Chantal! Hoe was de beurs, was 't leuk? Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner
Hoi Chantal
Wat een leuke toffe kaart
grtjs Lisbeth
Een reactie posten