hotfoilsmiley voor Max die 3 werd
-
Dag bloggers,
Gisteren had ik een infodag over de hernieuwing van de pensioenen. Dat was
een stevige boterham... Conclusie is dat we best niet 'vervroegd'...
11 uur geleden


6 opmerkingen:
wat is ie leuk ! mooi gemaakt, lettertype van je tekst past er helemaal bij
grtjs,martina
x
Mooie kaart weer Chantal, leuk gestempeld...
groetjes
Rosina
hoi Chantal
mooi en leuk kaartje
grtjs Lisbeth
Mooi zo met die lichte achtergrond! Groetjes, Gerrina
Gaaf stempel van dat jarige meisje! Mooi gebruikt op je kaart.
wat een schatige kaart is het geworden .
Top.
Groetjes,
Francisca
Een reactie posten