hotfoilsmiley voor Max die 3 werd
-
Dag bloggers,
Gisteren had ik een infodag over de hernieuwing van de pensioenen. Dat was
een stevige boterham... Conclusie is dat we best niet 'vervroegd'...
2 uur geleden


6 opmerkingen:
Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Geweldig! Wat een leuke stempels, zeg! Echt vier toffe kaartjes.
jij krijgt vast een 10 op 10 voor deze mooie reeks!
nancy
wat een schatjes
Fran
een viertal hele leuke kaartjes Chantal...KNAP gedaan weer!!!
groetjes Rosina
Hey Chantal,
Haha, die honden met hun lange poten... Grappige stempels...
Leuk gemaakt...
Liefs,
Nancy
Een reactie posten