elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
5 uur geleden


6 opmerkingen:
Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Geweldig! Wat een leuke stempels, zeg! Echt vier toffe kaartjes.
jij krijgt vast een 10 op 10 voor deze mooie reeks!
nancy
wat een schatjes
Fran
een viertal hele leuke kaartjes Chantal...KNAP gedaan weer!!!
groetjes Rosina
Hey Chantal,
Haha, die honden met hun lange poten... Grappige stempels...
Leuk gemaakt...
Liefs,
Nancy
Een reactie posten