elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
16 uur geleden


5 opmerkingen:
Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Chantal prachtige kaart
Gr Karin
Prachtig dit onderwaterkaartje Chantal....leuke stempeltjes erop...
groetjes Rosina
Geinige stempels zijn dit! En dus ook hele leuke kaartjes :)
Lief en grappig!! Groetjes, Gerrina
Een reactie posten