elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
16 uur geleden


3 opmerkingen:
een mooie vintage kaart Chantal
Gr Karin
Wat een mooie kaart !!!!!!
groeten Ineke
Mooi. Zeker als je graag met stof en draad bezig bent, is dit een perfecte kaart!
Een reactie posten