
elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
2 uur geleden


4 opmerkingen:
Je kaart is prachtig en ik ben ook nog aan het nagenieten ! Het was geweldig he !
Mooi .die kaart !!!!
Was er ook , heb je dus gemist !!!!
Volgend jaar beter !!!
Gave kaart!
xxx Margreet
Gaaf zeg! Bister, daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar. Misschien volgend jaar toch maar weer eens naar de Art Specially gaan ;-)
Een reactie posten