Deze stempels en stencils heb ik op de art specially gekocht. De stempels zijn van sheena douglass, die daar ook aanwezig was. De stencils zijn van dutch doobadoo.
Helemaal mijn ding. Ik vind ze echt leuk!
liefs Chantal
Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
3 uur geleden


3 opmerkingen:
Prachtig dit kaartje Chantal
zo een mooie achtergrond met die stencils gemaakt
ook de stempel is fantastisch mooi..
groetjes Rosina
Heeflijk is het als je zo blij bent met nieuwe aankopen! Het is dan een feestje om ermee aan de slag te gaan. En voor mij een feestje om naar te kijken. Echt een hele mooie kaart.
Mooi Chantal, heel mooi. Ik heb nog nooit van Sheena Douglass gehoord en ga even googlen naar haar ;-)
Een reactie posten