woensdag 28 augustus 2019

KKT




Laatste woensdag van augustus en voor België het einde van de zomervakantie.

Hopelijk heeft iedereen een fijne vakantie gehad.

Deze maand waren de kleuren geoxideerd koper en steenrood.

Pff dat was weer mengen tot het roestig genoeg was naar mijn zin.

Zoals gewoonlijk weer met verf gespeeld. Ik probeer toch een beetje mijn stijl trouw te blijven.

Hier steenrood en geoxideerd koper, daarop papieren spulletjes van Tim Holtz die ervoor door konden gaan.

Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.

Fijne dag
Chantal

16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ja hoor ! kleuren kloppen helemaal ! goed gelukt, al je 'geklieder' (hahaha) geslaagd kaartje
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Margreet zei

Super om aan je eigen stijl trouw te blijven. Uitstekend geslaagd!
xxx Margreet

Femminde zei

Wat mooi gedaan met die inkt en verf. Met een vleugje vintage. Leuk zo'n eigen stijl.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Mooi gemaakt Chantal, de kleuren komen mooi uit, echt een "special delivery"

Jantine zei

Heel erg mooi Chantal! Ik vind het zo knap wat jij maakt, echt jouw stijl ja.
Zeer geslaagd in deze kleuren.
Groetjes
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat mooi gedaan! Knap zo'n achtergrond maken.. En mooi, vintage kaartje!
Groetjes, Yvonne

Nancy Soetaert zei

een echte Chantalkaart in de kleurtjes van het KKT! Top!
Nancy

Marijke zei

Heel mooi gedaan en de kleuren komen mooi uit! Juist goed dat je in je eigen stijl blijft, dat vind ik zo leuk van het KKT. Zoveel verschillende stijlen met dezelfde kleur! Groetjes Marijke.

!neke zei

Super gave kaart !!!!

Gerrina zei

Heerlijk zo'n page waar je aan kunt zien dat je lol had; hou ervan!
Nog niets voor de AS gemaakt, vandaag of uiterlijk morgen laatste kans, maar nog steeds geen inspiratie... (geloof er ook niet zo meer in dat ik zou kunnen winnen...) Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gave kaart Chantal, goed om in je eigen stijl te blijven dat lukt vaak het best.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Mooi Chantal! Goed gemengd tot het roestig was zie ik. Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen draai aan deze moeilijke combinatie geeft!

GerJanne zei

Heel goed gelukt. Mooie kaart, het doet me denken aan die oude emaille borden. Gaaf!

Nancy zei

Hey Chantal,

Die heb je goed gemengd! Leuk dat die postzegel en tekstje er zo goed bij passen...

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

't is me gisteren niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
Je kaartje met "geklieder" vind ik heel leuk en mooi geslaagd.
groetjes
Els

Nelleke zei

Chantal wat mooi is deze zeg! Ja het spelen met inkt is ook erg leuk. Groetjes, Nelleke

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com