Doopfeest van Lowis - laatste kaartje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle deuren open. Het is buiten een frisse 20° en dus kan
het even goed afkoelen hier. Zometeen ga ik mijn KKT-kaart voor ...
9 uur geleden


3 opmerkingen:
Prachtig !!!!!
groeten Ineke
Schitterend!!
Het is weer een mooi kunstwerkje, leuk!
Een reactie posten