Cupcakes !
-
Goeiemorgen iedereen,
wat later dan dat jullie gewend zijn van mij... Vandaag een cupcake kaartje
met een whiper gedeelte. Deze lag al een tijdje klaar, maa...
12 uur geleden
Mijn passie is kaarten wenskaarten maken in zoveel mogelijk verschillende technieken.Ondertussen ben ik ook met mixed media begonnen en ben ik verliefd op de technieken en spuitbusjes, verven allerhande
3 opmerkingen:
Lekker toch al die verschillende technieken... Deze kaart en de vorige twee zien er gaaf uit; de vormen en kleuren zijn gaaf! Fijne zondag verder, Gerrina
Ohw, wauw!!! Maar dit ziet er wel héél gaaf uit.
Ik ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.
-xies- Renate.
hoi
tof kaartje
grtjs Lisbeth
Een reactie posten