hotfoilsmiley voor Max die 3 werd
-
Dag bloggers,
Gisteren had ik een infodag over de hernieuwing van de pensioenen. Dat was
een stevige boterham... Conclusie is dat we best niet 'vervroegd'...
11 uur geleden


3 opmerkingen:
Lekker toch al die verschillende technieken... Deze kaart en de vorige twee zien er gaaf uit; de vormen en kleuren zijn gaaf! Fijne zondag verder, Gerrina
Ohw, wauw!!! Maar dit ziet er wel héél gaaf uit.
Ik ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.
-xies- Renate.
hoi
tof kaartje
grtjs Lisbeth
Een reactie posten